Introducció
L'Ajuntament de Reus s'ha compromès a fer accessible el seu lloc web de conformitat amb el Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic, pel qual es transposa la Directiva (UE) 2016/2102 del Parlament Europeu i del Consell, de 26 d'octubre de 2016.
La present declaració d'accessibilitat s'aplica al lloc web Ajuntament de Reus, excloent els continguts incrustats provinents d'altres dominis.
Situació de compliment
Aquest lloc web és parcialment conforme a causa de la falta de conformitat dels aspectes que s'indiquen a continuació:
Contingut no accessible
El contingut que es recull a continuació no és accessible pels següents motius:
Càrrega desproporcionada
No aplica.
Publicació
La present declaració va ser publicada el dia 01/04/2025
El mètode emprat per aquesta declaració ha estat una autoavaluació realitzada amb el servei de diagnòstic en línia del Observatori d'Accesibilitat Web de l'Administració General de l'Estat
Última revisió: 22/11/2017
Comunicacions i dades de contacte:
Pot realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat com, per exemple:
-Informar sobre qualsevol possible incompliment per part d'aquest lloc web.
-Transmetre altres dificultats d'accés al contingut.
-Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat del lloc web.
Per a aquestes comunicacions té disponible aquests canals:
Enllaç a formulari
Telèfon o adreça: Unitat Responsable d'accessibilitat
Queixes i sol·licituds d'informació accessible:
També pot presentar:
- Continguts exclosos en l'àmbit d'aplicació de la normativa d'accessibilitat
- Continguts que estan exempts del compliment dels requisits d'accessibilitat per imposar una càrrega desproporcionada.
Les queixes i sol·licituds d'informació accessible es poden presentar a través de tràmit telemàtic de queixes i seran rebudes i respostes per la Unitat Responsable d'accessibilitat en un termini màxim de 20 dies hàbils
Reclamacions:
Si una vegada realitzada una queixa o sol·licitud d'informació accessible, aquesta hagués estat desestimada, no s'estigués d'acord amb la decisió adoptada, o la resposta no complís els requisits contemplats en la normativa, la persona interessada podrà iniciar una reclamació. Igualment es podrà iniciar una reclamació en el cas que hagi transcorregut el termini de vint dies hàbils sense haver obtingut resposta.
La reclamació podrà ser presentada través de Sol·licitud general i seran rebudes i respostes per la Unitat Responsable d'accessibilitat